Thursday, November 11, 2004

Blogging workshop - bloglinks

We just had a fun workshop, and I taught all the people on it how to make a blog with Blogger. It did make me feel slightly as a fraud, since I think blogger is so simple nobody needs my guidance, but I guess it's a good thing to have the time to actually sit down to do it and the motivation of company while doing it, both of which the conference provided. And my presence provided somebody who could say: "oh, but we can change that if you want it differently, now just look here..."

So, a whole lot of people got on the blogging workshop, and made nice and interesting blogs. Some of them wanted to have the other blogs collected in one spot. That is what I hope this post can become.

All of you who were at the workshop: can you please leave a comment, containing the link to your blog?

Pretty please?

9 comments:

mari said...

Dette er bloggen jeg opprettet på workshopen: http://www.marismekka.blogspot.com/ får se om den kommer til å brukes eller om jeg fortsetter å bruke Moveabletype. Men det var uansett interessant å se hvilke muligheter man har med blogger.com som verktøy.

Igal said...

I participated in the workshop and have finally decided to create my own blog. If you want to know why, check out:
www.yesand.blogspot.com

Greta said...

Hei
Jeg er på en spennende konferanse og lærer om blog. Min blogg skogpingvin.blogspot.com

Carilioliensis said...

I really enjoyed the workshop and the creation of carilioliensis.blogspot.com.

Gunhild said...

Hei, bloggen min er blogdock.blogspot.com og vil i stor grad vise kva eg jobber med på dokumentasjonsvitskap. Helsing Gunhild Austrheim

Greta said...

Hei
Jeg er på en spennende konferanse og lærer om blog.Dette er veldig morsomt. Her er mye nytt å få med seg.Utviklingen går jamen fort. Min blogg www.skogpingvin.blogspot.com

Eva said...

Hei Torill
Morsomt dette!
Her er min katteblogg:
http://evakarinsin.blogspot.com/

Testing, testing. Jeg får ikke Åene og øene til å se Ok ut når jeg sender mail til min blog?. Noen som har svar?
Koding er unicode.

Eirik Stillingen said...

Workshoppen var artig, endelig noe enkelt og greit på softwaresiden å bruke, og best av alt, ikke noe å installere eller vedlikeholde: Det enkleste er ofte det beste.

Har laget min egen blogg på http://www.eirikstillingen.blogger.com

Eirik Stillingen said...

Klarte å skrive feil url til bloggen min, her er den: http://eirikstillingen.blogspot.com/